morgonmys i köket.

Denna morgonen har jag fått sova ut, äta frukost i lugn och ro och planerar nu inför ett besök till stan. Ska se om jag kan finna lite pysselmatrial och färg. Känns som jag fyllt två skåp med pyssel grejer, enbart. Min pappa var här  för någon dag sen och borra lite och skulle hjälpa mig med att sätta upp gardiner. Nog fasiken skulle något gå fel och det var att gardinstången inte var tillräckligt lång. Jag har köpt den längsta jag kunde hitta där ute i gardinvärlden men det var tydligen inte rätt. Så pappa fixa det till mig. Han gjorde en egen stång. Den ska bara målas nu. Tur man har händig far! 
 
Var på ikea innan min pappa kom hit, och då köpte vi en matta som är ett tillfälle sortiment på ikea. Jag hitta mycket i detta matrial som jag gillade. Det fick bli en matta i köket. Jag är kär i den för den ger mycket värme där. Skulle kunna tänka mig en större, men det fanns såklart inte. Den är vilket fall som helst helt underbar. Funkar bra till mina nya byxor från lindex också, snygga va? Älskar dom!
 
 
 
#1 - - Fani:

Lät som en skön morgon det där du och brallorna är skitsnygga!

Svar: Tusen tack! :DD
Lisette Kepp