bland tuppar och blad.

Jag skrev häromdagen att min pappa var här och borra ihjäl våra väggar här. Vi satte då upp en lampa jag köpt på secondhand för ett tag sedan. Jag har gömt undan den för jag har inte riktigt bestämt mig för vart jag ska ha den någonstans, sen kändes det ganska klockrent efter ett tag att den skulle få hänga ovanför soffan. Helheten komme rni få se senare.
 
Jag köpte en vit lampskärm till den men kände att det var för tråkigt. Jag ville ha mönster och färg. Så väl inne på Åhlens så såg jag ett paket servetter med bladmotiv. Jag blev kär och kände genast att den skulle sätta pricket över i.et för hela lampan. Med lite deco-lim och pill så var lampan klar. Jag blev lite förvånad när min sambo avguda den och tyckte att den blev mycket bättre. Han börjar mer och mer gilla färg och mönster.
 
vad tycker ni själv?
 
 
#1 - - annette:

JÄttefin lampa!

#2 - - Fani:

Vad kreativt av dej och vad snyggt det blev! Duktig du är :D Glad påsk på dej! :)

#3 - - Felicia Karlström:

Oh vilken fin lampa!

Svar: Tusen tack :D
Lisette Kepp

#4 - - Jessica:

Vad snyggt det blev! Väldigt fin lampa och mönstret passade ju perfekt till guldfärgen på lampan!

Svar: Ja, jag är väldigt nöjd med resultatet! Tusen tack :D
Lisette Kepp