bland smulor och böcker.

Här hemma går jag och plockar smulor och böcker i lugn och ro. Ibland tar jag och städar undan sen tar jag en paus och läser lite. Fortfarande hemma från jobb och ska tillbaka på torsdag känner jag. Då känner jag mig nog hel igen. Något känns itu och det behöver lappas ihop. Det hjälper min sambo mig med. Ibland slänger jag iväg några sms till min lillasyster. Hon är min bamsebjörn ibland. Eller alltd!
 
Jag ska sätta på en kanna kaffe till sen ska jag ta på mig gymadojjorna och bege mig utåt mot frisk luft. Det blir nog att handla enkel mat. Enkel mat för mig och min sambo är alltid tacos. Det var ett tag sen vi åt det så vi får väl klämma in det idag. Vi brukar säga en mening när en ny maträtt är god och då säger vi alltid "Detta ska jag ha på mitt bröllop...", för så gott är det! kräsna är vi inte. Ni kan gissa vad vi säger om tacos!
 
Lite bilder från instagram.
 
 
 
 
#1 - - ISA:

haha älskar citatet! ;)

Svar: haha, vad bra :)
Lisette Kepp

#2 - - Liborius:

hoppas du mår bra snart igen:)

Svar: Tusen tack! Det blir bättre med tiden.
Lisette Kepp

#3 - - Nina:

Det är verkligen super gott med tacos, speciellt när jag har insett att jag gillar mest att äta med skalen istället för tortillabröd hihi.

Jag hoppas att du mår bättre idag och en riktigt härlig dag framför dej!

Svar: Jag måste lära mig att äta med skalen. Tortillabrödet är det bästa. Dock tror jag självklart på variation ;)
Lisette Kepp

#4 - - Matilda:

Asså koppen på bilden, vart kommer den ifrån?! Så fin!
Hoppas att det blir bättre & att allt kommer att ordna sig. Tacos är speciellt bra när man behöver lagas ihop.

Svar: Koppen är från ullared! :) Och tack ska du ha :)
Lisette Kepp

#5 - - Fani:

Fina instapics as always :) Gillar verkligen det där porslinet, och citatet med kaffet, haha. Måndagar är typ alltid en sådan dag för mej xD
Hoppas du har haft en bra påsk finis, med massa god mat och mys :) Kramar!

Svar: Porslinet är från butiken chili. Längesedan dock men jag gillar det med. Önska det fanns i stora tallrikar haha.
Lisette Kepp

#6 - - Fani:

Åh kul, då ska jag dit och kika :D Jaa, det hade vart fint det med :)