kuddarna.

Hej på er!
 
Hoppas ni har en fin helg. Någon dricker en god drink på något mysigt uteställe, någon slår klackarna på bordet och har det för jädrans roligt med sitt umgänge för kvällen, en annan tittar på film med sin familj och äter mängder av chips. Själv sitter man och tar hostmedicin och dricker mängder med te. Min helg har inte varit rolig med tanke på sjukdom och jobb! Det har varit att bita i det sura äpplet och låta helgen passera snabbt som tusan. Bara imorgon med, sen håller jag min helg måndag och tisdag.
 
Ska bädda ner mig i soffan med alla kuddar nu. Som ni ser på bild så har ni alla mina kuddar jag just nu har i soffan. Jag älskar att inte ha en röd tråd i inredning direkt. Min favorit är faktiskt ananasen! Fortsatt trevlig helg på er.
 
 
 
#1 - - angelica:

åh, gillar vovvekudden! :)

Svar: Ja den är en återkommande favorit. Älskar den
Lisette Kepp

#2 - - Felicia Karlström:

Håller med kommentaren innan, älskar kudden med vovven på! :)

Svar: Åh, tack ska du ha :) Den är en återkommande favorit.
Lisette Kepp

#3 - - Liborius:

Fina kuddar:)

#4 - - Fani:

Nae men stackare då. Hoppas du mår bättre nu och hade en bra helg ändå!
Har inte heller någon direkt röd tråd när det kommer till inredning och det jag tycker är snyggt. Jag gillar mycket och blandat, haha, är likadan med kläder. Ingen speciell stil utan väldigt varierad liksom.
Älskar både ananas-kudden och hunden. Så söta!

Svar: Ja men det är det jag älskar med din stil att du bara kör på. Det är så härligt! :)
Lisette Kepp