a little bit of home

Jag fortätter med att ha sjukdom. Tror jag fått en släng av influensa som aldrig vill bort. Tyvärr så drar dom in på allt pga det eknomiska som gör så att där inte finns någon som kan ersätta en. Dåligt samvete med ett smått egoism påverkar en men det är det dåliga samvete för arbetskollegor och chef som vinner. Jag hoppas bara att det kan försvinna så jag får min lediga helg för mig själv i lugn och ro. Sitter just nu med varmt honungsvatten. Hoppas ni har det fint. Och visst känns det som hösten är här? Jag myser faktiskt till det. Dock kommer det med sjukdom, typiskt nog. Har fyndat nya ljusstakar på second hand och jag längtar tills jag hittat en plats till dom i hemmet så man kan få det lite höstmysigt. Bild kommer.
 
Tills dess bjuder jag lite från mitt vardagsrum/bord. Älskar mitt bord men jag är så trött på alla fläckar där kommer. Det är ömtåligt. Funderar på att slippa upp och måla i lite mörkare olja. Har kollat upp bordet för trodde det var extremt retro men för 149 kr på second hand så kunde jag nöja mig med ett vanligt träbord utan värde. Har haft dåligt samvete för att bordet varit unikt innan men nu är det bara att köra på.
 
 
 
 
#1 - - angelica:

tråkigt med sjukdomen, det är segt nu på hösten då det känns som att man aldrig blir riktigt frisk.. krya på dig!

#2 - - Fani:

Men ush då. Hoppas du kryar på dej snart!
Du/ni verkar ha en massa snyggt hemma hos er. Vill också haffa lite snygga ljusstakar och någon såndär fin bricka att ha grejerna på. Älskart! Ska nog ta en sväng förbi myrorna nästa vecka och kika lite :)

Svar: Ja man hittar så mycket på myrorna. och i malmö är här en och annan secondhand butik i varje hörn så man fyndar alltid något.
Lisette Kepp

#3 - - Liborius:

hoppas du mår bättre nu!

Svar: Tack så mycket. En aning bättre är det trots allt.
Lisette Kepp

#4 - - maria at inredningsvis:

Vackra bilder :) hoppas ni haft en lika solig höst som här i GBG, rena sommaren på nytt

Ny post ute...sexiga sänggavlar :)

Ha en skön ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)