Det vankas bröllop....

Oj, vad jag är trött alltså. Satt uppe i natt och fixa det sista nu inför helgen. Tvättar i regnet idag med och känner bara öööööörk. Men det kommer gå över. Ska idag fixa håret, måla naglar, fixa lite skriverier och packa ner kläder. Jag ska på bröllop! Min bästa vän ska gifta sig och jag är så lycklig för detta och har längtat så. jag fick äran att vara hennes brudtärna och det har varit en del att stå i. Jag har aldrig varit det och det är mycket som är "första"-gången för en. Jag ska även fotografera. Dock kommer inget komma ut här på bloggen eller någon annanstans. Detta bröllop vill dom ha för sig själv och det får man acceptera.
 
Jag är så lycklig och glad och kan knappt förstå att min bästa vän ska gifta sig. Tänk så härligt det måste vara att känna att man träffat rätt person här i livet som man vill leva med, livet ut. Jag avundas om väldigt mycket och jag hoppas att jag själv står där en dag, som lycklig och kär i min utvalda bröllopsklänning. Den dagen känns långt bort, men jag vet att den finns. Hoppas ni får en fantastisk helg!
 
 
 
 
#1 - - annette:

den dagen kommer ska du se och den dagen kommer även jag vara världens lyckligaste mamma :)

#2 - - Fani:

Hoppas du får en grym helg finis och har det skitkul på bröllopet!
Gillar sminket och naglarna, så fint! :)

#3 - - angelica:

åh så fina naglar, älskar den naturliga färgen :) hoppas det var bra på bröllopet, vad roligt!