Det är så mycket som händer...

Jag försöker hålla mig update här men det går sådär. Det är så mycket som sker i mitt liv så jag har inte riktigt tid för detta och jag vill gärna skriva mina inlägg när man har fokus för enbart det. Jag kommer skriva mer sedan. jag har så mycket gott att se framemot. och helgen som var...ja den var helt fantastiskt. Att man kan vara så lycklig för en annan människa, ja det är ren och kär bästavän kärlek alltså. Bjuder på lite bilder från instagram. Bilder på mitt älskade hår som fått en ny nyans. Visst är det underbart? Älskar den färgen och jag älskar färgen på mig. Och min bästa vän hittar ni med den snörpta och gulliga munnen.
 
Hoppas ni får en trevlig start på fredagen som närmar sig.
 
 
 

 
 
#1 - - annette:

ja man saknar dina inlägg :(
Fina bilder!!

älskar dig
kram
mamma

#2 - - angelica:

men oj vad fin hårfärg, passade jättefint på dig verkligen!