Smått och gott från hemmet.

Idag har jag haft min familj hos mig för lite kalas för mig. Jag bjöd på tacos. Enkelt och gott. jag äter det en gång i månanden medans min underbara familj sällan äter det. Min pappa vid matbordet: Hur äter jag nu det här? Haha, älskar dom så! Jag fick så fina presenter. Väldigt mysigt och gott idag.
 
Jag bjuder på lite detaljer från mitt hem idag. Jag har inte en röd tråd här hemma tycker jag. Jag har allt från gammalt och nytt. Toffsarna älskar jag. De har jag fått från mormor och de får pryda på en dörr sålänge. Hästhuvudet köpte jag på secondhand för 15 kronor. Min nya favorit i inredningen är kuben med globen i. Dessa kuber är underbara. kan fylla dom med vad som helst. Har en i brons med som är lite större, men vet ännu inte vad jag ska ha i den.
 
 
#1 - - annette:

Du/Ni har så fint hemma :) och idag ser jag verkligen fram emot att få höra vad det där mediet säger, kan knappt bärga mig faktist! :)

Svar: ja du.. jag är fu av känslor ska jag säga dig... :O
Lisette Kepp

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Superfint! :)

Svar: tusen tack, amanda! :)
Lisette Kepp

#3 - - Liborius:

gott med tacos:D

#4 - - angelica:

åh, mysiga detaljer! :)

#5 - - Fani:

Nämen så tjusigt du fått det här inne då, hihi :D Och tjusigt verkar du ha det hemma också ser jag :)