Smyckesskåpet.

 
Så, nu när man har flyttat in och allt så ville jag gärna ha lite förvaring till mina smycken. och jag hitta ett perfekt sätt att ha det på också. Spegeloch förvaring i ett. Kan inte bli bättre. Jag stod i flera timmar och höll på at ordna och sätta ordningalla smyckena. Det var det bästa. jag längtar tills jag ska "rensa" lite. Här kommer en bilbbomb över den.
 
 
#1 - - | BYSMJ | + all by me.:

åååå AVIS!

#2 - - Fani:

Åh vad fint det var! Och snacka om genialisk idé med både spegel och smyckeskåp i samma :D

#3 - - Liborius:

Fina detaljbilder:)
sv. tack! Idag är sista pluggdagen inför tentan:)

#4 - - julia:

fina smycken du har :)

#5 - - annette:

rent ut sagt ****SKIIITFINT**** vill oxå ha...men har ju inte så många smycken :)

Svar: haha jag får väl sortera mamma ;)
Lisette Kepp

#6 - - VERONICA - modeblogg:

Vad härliga bilder, super fina detaljer i ditt rum! :) Kramkram

Svar: Tusen tack.
Lisette Kepp

#7 - - Liborius:

sv. ja jag håller med:)

#8 - - anna:

åh, så fint du har gjort det! det där är ju typ mitt livs bästa köp!

Svar: i hear ya! :D
Lisette Kepp

#9 - - Felicia Karlström:

Sv: Ja, så otroligt skönt att släppa allting för en kväll liksom.

Oh vilka fina smycken du har, dina halsband var ju galet snygga.

Svar: Tusen tack. ja jag älskar mina smycken.
Lisette Kepp

#10 - - Cassandra Lagermark:

funderar på en sådan där spegel, verkar super smidigt!

#11 - - sofiasmode:

Vilken smart idé! Måste själv införskaffa mig en sådan smyckesförvaring, så himla jobbigt när smycken trasslar ihop sig :D

Svar: Ja, jag vet! därför jag skaffa den. Fick panik på allt. Det bästa köpet jag gjort för mina smycken :)
Lisette Kepp