och så var helgen här med innehåll jobb.

Fullständigt trött ikväll. Jobbat hela dagen och känner nu när jag kommit hem och slappnat av hur halsen börjar kännas torr och irriterad. Ska snart sova och hoppas att morgondagen blir bra. Det är min jobbhelg och jag vill inte ligga hemma sjuk, för det är fruktansvärt tråkigt. Värsta jag vet egentligen. Dock så har jag min underbara halva som alltid tar hand om mig när jag blir sjuk.
 
Hoppas ni får en fin helg allesammans. Bjuder på en bild på veckans naglar, då jag prova att måla ringfingret med en annan färg. Suger Crush i silver. Väldigt fint till rosa får jag säga.
 
 
#1 - - anna:

riktigt fint :)

hoppas du slipper bli sjuk!

#2 - - julia:

gillar det rosa lacket :)

#3 - - angelica:

åh vad fint, tänkte köra på rosa naglar idag jag med! :)

#4 - - Wysteriia:

Grymt snygg kombo! :)

#5 - - Fani:

Älskar att köra ringfingret i en annan färg och när folk gör det, tkr det är så snyggt och lite mer roligt än alla i samma färg som man nästan alltid kör på.
Det här var skitsnyggt!

#6 - - josefin ♥♥:

sv; Tack :)