lampjävel.

Jag har bara suttit hemma i två dagar och inte orkat göra något. Har varit lite slut i huvudet och känt för att bara vara. Men jag märkte att det gick lite för långt när jag skulle placera våra nya lampor. Jag montera ihop dem, satte i en glödlampa och så tryckte jag på knappen för att se hur ljust det blev. Lampan ville inte tändas. Jag tryckte på/av fram och tillbaka och irritationen bara växte. Jag prova ut en annan glödlampa, tryckte på på-knappen men inget hände. Jag tänkte "Nej, men jag får väl ställa den i fönstret sålänge och montera i kontakten så får Christoffer titta på den när han kommer hem". Då slog det mig, jag hade inte satt i kontakten. Ja, som det kan gå. Tröttheten överväger visst allt.
 
 
#1 - - Madde:

Vill du ha en länk i min meny en hel vecka? Kika in på bloggen för att ta reda på hur!
kram

#2 - - Liborius:

åh..den där kontakten alltså..haha!

#3 - - Emma Nyström:

Vilken fin blogg du har!

#4 - - mot plus:

fin du e! ha en bra kväll! =)

#5 - - Felicia Karlström:

Haha så jobbigt med lampor! Gah! Tur det ordnade upp sig :D

#6 - - Camilla:

Haha, förlåt, kunde inte låta bli att skratta...lät som en sak jag skulle kunna göra! :)

Svar: haha ja man känner nog igen sig där haha.
Lisette Kepp