Helgen kom och gick...

Helgen har varit intensiv. Det blev lite bowling med jobbet och det var super roligt. Mycket dans och mycket drinkar, som det ska vara. Hann inte heller ta världens bästa bilder så det fick bli från iphone/instagram bilder. Jag älskar mitt armband och mitt halsband som synts på bild. Mina första smycke i rose jag äger. Kan nog bli lite småkär i rose smycken nu. På söndag blev det en tripp över till Tyskland för att handla alkohol. Ni kn själv tänka er att handla alkohol när man är lite "dagen efter"...inte så lyckat, men bra blev det ändå. Hoppas ni hade en super helg som min!
 
 
 
 
 
#1 - - Julia:

Ser ut som en bra helg! Älskar klockan:)

Svar: Tack, det är en ny favorit! :)
Lisette Kepp

#2 - - Fani:

Också haft en något intensiv helg alltså, hehe, so I feel u! xp
Fina instagrambilder och förstår att du gillar dina smycken för de är superfina . Älskar roséguld! Körde jag med på i helgen faktiskt :) Love it!

Svar: Ja, då känner du kärleken för smycket som jag gör haha
Lisette Kepp

#3 - - Liborius:

Men åh vad roligt med bowling:D

Svar: Ja, det var verkligen kul. Man borde göra det oftare :)
Lisette Kepp

#4 - - Felicia Karlström:

Rosefärgade smycken är galet snyggt, är helt besatt av det jag med. Kram!

Svar: Ja, jag tror jag med kommer bli det nu :)
Lisette Kepp

#5 - - EMELIECATRINE:

Nae fan, var det slut?! Fasen då..hoppas det kommer in snart igen! Det är jäkligt fint, prisvärt som attan =) Angående väskor, ja leta fram dina gamla. Superfint ju!

Svar: Ja, det går snabbt när det når bloggvärlden eller någon annan form av media :)
Lisette Kepp

#6 - - Sanna Suomela:

Gud så långa fransar du har! :) Hoppas du får en fin onsdag! Kram

Svar: Tusen tack! :) och detsamma.
Lisette Kepp

#7 - - Wysteriia:

Grymt snygga skor! :)

Svar: Ja, jag ångrar mig nu att jag ej klickat hem dem ännu.
Lisette Kepp