Hans födelsedag

Idag är det pojkväns födelsedag. jag gick upp lite tidigare för att baka lite scones till honom. Han får då aldrig en sådan frukost för att han inte hinner. Eller, han gillar att sova. Han fick lite småpresenter med. Det är lite av en tradition att sjunga för honom på morgonen, men denna gången var han vaken. Min föräldrar sjöng alltid för mig och likså min pojkväns föräldrar. Så varför inte fortsätta med traditionen. han är iväg å jobb nu och jag hinner då ta och styra upp lite inför ikväl. Dagen har bara börjat!
 
 
#1 - - Camilla:

Grattis till pojkvännen, hurra hurra! Tänk om man fick starta sin dag på detta härliga vis :D

#2 - - Liborius:

mysigt och grattis till din pojkvän:)
sv. vi har hittat alla våra stolar på loppis som sagt, men det är svårt att hitta alla på en gång. Vi hittade två i taget så alla ser inte exakt likadana ut men det tycker jag bara är fint:)

#3 - - Felicia Karlström:

Oh så mysigt! :D

#4 - - anna:

vilken mysig födelsedagsmorgon :)

#5 - - EMELIECATRINE:

Tack gumman, jag mår jättebra nu. Det var två dagar som jag mådde pyton verkligen, förra helgen lördag/söndag då. USCH! Mår du bra? Hur går det i lägenheten? Älskar brödkorgen du har, funderar på att köra på den som fruktkorg i köket.. kan bli fint till den bruna skänken!

TACK! Älskar också vår matplats. Har tänkt sätta upp tre tavlor över matbordet, i olika storlekar och former. Vad tror du?

#6 - - Fani:

Vi sjunger också på födelsedagen jämt i vår familj :) Mys ju (även om alla sjunger förjävligt, hahaha, nevars, men du ska höra min pappa alltså xD det är humor tro mej). Sconesen såg jättegoda ut! :) Ska ta och baka det någon dag jag med!