Det var en solig dag i januari.

Har glömt att lägga upp bilder på en fin vårdag under januari månad. ja, för mig var det verkligen en underbar vårdag. Det kändes som vår i luften och man blev verkligen röd-rosig om kinderna, lite av värme pga alla kläder man hade på sig. jag älskar att solen har fått fnatt och börjat titta in lite i smyg ibland. Det får en att komma rån den där deppiga perioden man kan komma in ibland. Speciellt under  månaderna Januari, Februrari och Mars.
 
Bilderna ni ser är en del av malmö. Detta är sofielund. Och jag personlighen har tyckt att jag fångat sofielund i några bilder. Det är inte dem finaste gatorna i malmö, men de flesta av oss i Malmö har haft någon form av förknippelse till sofielund. Min andra halva har haft en liten uppväxt här. Jag själv har bara paserat förbi.
 
 
#1 - - Julia:

Fina bilder, våren får gärna komma på riktigt nu :)

#2 - - SARA:

Jättefina bilder! :)

Svar: tack så mycket!!
Lisette Kepp

#3 - - VERONICA - modeblogg:

Men så snygga bilder, så otroligt duktig du är på att fota! :) Kramar

Svar: Åh, tusen tack vad snällt skrivit.
Lisette Kepp

#4 - - Fani:

Fina bilder hörredu och håller med om att det såg ut som en riktigt vårig, skön och solig dag det där :)

#5 - - anna:

vilka fina bilder! älskar malmö, alla stadsdelar har verkligen sin charm.

Svar: Ja, eller hur! Därför jag älskar att besöka olika städer..
Lisette Kepp