För mycket av det goda.




Har jobb hela veckan ut och det känna lite slitsamt med tanke på att jag bara älskar ledighet! Men vem gör inte det? Men så får jag trösta mig att det kommer hända mycket under mina två lediga dagar nästa vecka. En äventyrsfull dag med min bästa vän Emma och sedan ett frisör besök med. Utväxten måste bort! Midsommar har det också hunnit att vara. Hoppas ni hade det toppen. Själv var jag på min första midsommar utan föräldrar på väldigt länge. Har nästan alltid varit hos dom under midsommar men i år blev det en liten tripp till hjärup. Där var mat och bord dukat. Jag drack en del snaps faktiskt, men vad gör det när spelet cub blir så fantastiskt roligare då! Hoppas ni hade det fint under midsommar. 

Bild på rosor jag fick från C och en liten bild från några dagar sedan då jag invigde en sommarklänning jag köpte i vintras. 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: rosor midsommar sommar kärlek skor klänning
#1 - - annette:

<3