Semestern är i full fart.

Jag har hittils haft en väldigt fin semester. Jag har druckit en del vin, skrattat och fått mig en väldigt ojämn solbränna. jag har dock blivit mer bekväm med min kropp. Jag har nakenbadat framför okända människor. Det skulle jag aldrig kunna göra. Jag tror inte jag kommer köpa någon ny bikini direkt. Just nu älskar jag allting. Det gör jag även annars, men det känns skönt att man har semester från jobb som annars är mycket ansvar, prat och sorg. Livet är fantastiskt. Här kommer lite bilder från min instagram. Om ni vill följa så får ni gärna göra det. Jag heter: Lizzylowlow.
 
 
 
#1 - - MATILDA:

vad härliga bilder och skönt med semester :D kram

#2 - - Alexandra - Lakeyours:

Hey!
Var gärna med och tävla om en valfri bikini från Choies på min blogg, finns till exempel att välja på de kända triangl bikinierna i deras sortiment, kram!

#3 - - annette:

älskar oxå semestern just nu och vi kan ju inte klaga på vädret precis ;) och imorgon blir det ännu bättre när jag får umgås med dig och Denise för lite shopping på stan! :)))

#4 - - Liborius:

Låter underbart:)

#5 - - ♫♪ sandra:

härligt!

#6 - - Fani:

Fina sommarbilder :) Och följer dej gör jag ju redan på instagram ;) Gillar dina bilder!

#7 - - angelica:

låter som en härlig semester-start :)