new shoes

Älskar mina nya skor som jag köpte i danmark när jag var där sist. De är så sköna att gå i och nu ångrar jag mig att jag inte köpte dom i en annan färg också, som beige. Dom var fina i beige med. Visst är de fina?! Och rosorna fick jag av C en dag när han kom hem från jobb. Jag var lite nere och ledsen och då dök han upp med rosor och choklad. Jag blir ibland bortskämd.
 
 
#1 - - angelica:

åh, har liknande klackar och de är mina mest använda då det är sköna och hur användbara som helst! jättefina! :)

Svar: Ja det är dessa med. Jag älskar dom. Trodde aldrig jag skulle få så stor användning av dom men dessa är verkligen mina favoriter just nu.
Lisette Kepp

#2 - - EMELIECATRINE:

Ja, alltså visst finns det sjukt fina posters där?!?! Galet. Och dom är billiga och kommer på typ två dagar bara. Ska du beställa någon?

Amen jävlar vad snygga skor!! Dra mig baklänges =)

Svar: jag har hittat några. De flesta är svartvita haha. Men jag vill ha lite färg med, så funderar på att slänga in något från naturen. Min fåtölj är lite blå så funderar på en fågel i blå nyans. Blanda det lite. Inte allas stil men min stil. Eller hur? jag köpte dom i danmark för 200 kr ;)
Lisette Kepp

#3 - - Felicia Karlström:

Oh så fina blommor! :) Kram på dig!

Svar: tack ska du ha. :)
Lisette Kepp

#4 - - annette:

jättefina skor och jättesöta rosor! <3

#5 - - Sara:

Dom är så snygga :D

#6 - - Liborius:

sv. åh vad roligt! Min 20-tals fest blev superlyckad :D

#7 - - F R I D A - M A R I A:

Snygga skor!

#8 - - Fani:

Så fina, enkla och klassiska liksom :)