Work hard


Det är jobb hela helgen som gäller för min del. Det är en aningen trist eftersom det regnar och allting är så grått hela tiden. Jag är glad över att det inte är snö i alla fall. Alla verkar sakna snön. Förstår inte varför, man avskyr ändå den efter en vecka. Och på bilden kan ni skåda mitt halsband som jag fick av min bästa vän. Det är gynnings halsband  och det är mitt absoluta favorit smycke genom tiderna faktiskt. Utan att överdriva. Dels för det är från min bästa vän och för att det är en fjäril. 

Nåja, jag hoppas alla har en fin helg! 
#1 - - :

jättein blogg:D

Svar: tack ska du ha! :D
Lisette Kepp

#2 - - Michelle:

Superfint halsband!

Svar: tack :)
Lisette Kepp

#3 - - Liborius:

Jag vill bara ha vår, haha!

Svar: Haha, ja då är vi två, men det ser ut som det är långt borta.
Lisette Kepp

#4 - - Tilde R:

Bättre att jobba när det regnar än när det är sol i alla fall, då missar man inget! Kram

Svar: absolut, men jag går mycket ute i mitt jobb... det är inte lika roligt.
Lisette Kepp

#5 - - anna:

så himla fint!

men ja usch för detta regn/deppväder, hoppas det vänder snart (:

#6 - - Ronja:

Sjukt fin! :) Älskar halsbandet och rosa läppar går alltid hem!

Svar: Eller hur! det älskar jag
Lisette Kepp

#7 - - Fani:

Finis :) Ja, jag var glad åt snön först men är , som alltid, redan trött på den efter några dagar xp Nu kan man ju inte direkt gå sköna powerwalks ute utan att frysa ihjäl/halka liksom.
Det där halsbandet är verkligen så fint så förstår att du älskar det! Jag önskade mej vinglas från Gynnings kollektion i födelsedagspresent vilket jag vart jätteglad över då jag fick :) Tkr hon är så jäkla duktig!

Svar: JKag såg dem och dom var helt otroligt fina! jag kommer inte ihåg vilka jag själv hade.. (nerpackade pga flytt) så...ja...men längtar tills jag får en chans att se dem haha. Jag kan tänka mig att du är överglad!
Lisette Kepp

#8 - - Hanna:

verkligen fint halsband :)

Svar: tack ska du ha :)
Lisette Kepp

#9 - - MADDISENJ.SE:

Åh vad fin du är och vilket fint halsband!

Svar: Tusen tack!
Lisette Kepp