Där min bästa väninna och hennes famlj har sitt hjärta i hemmet.

Häromdagen så var jag hemma hos min bästa vän Emma och hennes lilla familj. Jag tycker om att vara hemma hos dem för det juds alltid på så underbar mat och bra med samtal. Jag älskar också deras sätt att leva runt omrking sig. Inreda med det lite äldre. Det ger en så behaglig hemtrevnad när man stiger in genom deras dörr. Samtidigt som jag försökte knäppa av lite bilder på deras lilla son, så knäppte jag av lite bilder i deras kök som är min favoritplats hemma hos dem. Jag älskar hur det märks att dem lever i sitt kök. Inget måste inte vara på plats, utan platsen är där dom dom själv väljer att ha den för stunden. Om träsleven ligger på köksbänken, så ligger den där tills någon använder den, och det ser så fint ut ändå. 
 
Denna fina kökshylla med en litet mini skåp är riktigt fint. Blev en ynka peng på secondhand, sen mla dem om den till vit och den gör sig perfekt i köket till hennes Sambos kokböcker, som ger färg i sinnet och hunger i magen. Och det lilla skåpet där Emma valt att ha sina underbara kaffekoppar i är magiskt. Det är fint om man får sig en tjuvtitt in på porslinet.
 
 
#1 - - Ellen :

ser riktigt fint ut. måste säga att du skriver riktigt bra också!

#2 - - Tess:

Mysiga och hemtrevliga bilder :)
Har du sett Max-klippet? Det kanske är gammalt , men det är nytt för mig och jag visste inte vad jag skulle ta vägen när jag såg det första gången , skratta eller gråta ? :'D

#3 - - EMELIECATRINE:

Tack så mycket! =)

Förstår vad du menar med att man ser att man bor i köket..eller aa. Själv gillar jag när det är ordning men behöver ju inte ha ALLA pinaler på exakta ställen liksom, då får man ju panik..hehe.

#4 - - Fani:

Vilka fina inredningsdetaljer :)