commez dez fakk down

Vill så gärna lägga upp en seriös bild men jag kan bara inte. Jag är långt ifrån ett seriöst-mood just nu. Vilken helg det har varit. Den har inte varit bra. Haft för mycket i kroppen som sprungit runt, rent känslomässigt då. Mår lite illa ibland och tänker på framtiden. Och jag känner att jag inte är tillräcklig som en person just nu. För någon! Det ni, är världens sämsta känsla. Den kommer snart att försvinna, men när den väl är på besök så undrar man vart fasiken all den där energin och självförtroendet kommer ifrån egentligen. Det kan man undra.
 
Ursäkta deppigheten jag slänger ut här. Det hjälpte inte ens att skriva av mig i min privata dagbok. Så fick ta till det grövre matrialet: bloggen!
 
Ni får en bild på mig och en vän Sophie. Som katter! Här var vi fulla...av energi!
 
 
#1 - - Michelle:

Härlig blogg!

http://michellesarvilahti.com/

#2 - - W I L M A:

Fattar hur du känner! Kram

ps: jätte fin blogg :)