Tre ting till min vår.

 
 
 
Jag behöver dessa tre ting för jag är så brutalt kär i dem. Min vår skulle börja perfekt med dessa. Jackan var jag osäker på, men jag fick en åsikt om den och det räckte så den klicka jag hem nyss, skorna prova jag i butik och blev kär, clutchen behöver jag enbart för jag blev så kär i den. Kanske har jag allt i min gardrobe, kanske.
 
(Jacka Lindex, Skor Bianco, Clutch Asos.com)
 
 
 
#1 - - annette:

fina saker som sen ska bli mina till slut ;) men skorna liknar ju dom som du beställde från aliexpress som du inte gillade ju?

puuuuuussss

Svar: haha ofta! Jo jag gilla dem, men dom passa ju inte :( PUSS saknar dig!
Lisette Kepp

#2 - - Jennifer:

Åh skorna! Är på jakt efter ett par sådana där "öppna" skor. Måste spana in dem :)

Svar: Gör det, du kommer älska dem.
Lisette Kepp

#3 - - Tess:

Supersnygga saker! :) Kram

Svar: tack skadu ha.
Lisette Kepp

#4 - - mot plus:

snyggt! ha en fin dag! =)

Svar: tack ska du ha
Lisette Kepp

#5 - - Julia:

fina saker! :)

#6 - - Anna:

åh, så snygga saker. blev sugen på skorna nu!

#7 - - Fani:

Åh så fint alltihop :) Clutchen var ju bara för söt alltså

#8 - - Liborius:

Åh skorna!