Jackan man måste ha sidan om.

Jag köpte en jacka i december som jag kände att jag var tvugen att invistera i. Det är en typiskt en jacka som man kan ha vid olika tillfällen när man inte använder sin standard jacka. Jag har alltid velat ha något likande, dock svart men också ljus. Hade den funnits i svart hade jag huggit den med en gång. Denna är perfekt och jag hoppas att jag snart kommer få använda den snart ganska intensivt. Jag har smygprovat den ett par gånger och jag älskar den.

 
 
#1 - - Julia:

Ser mysig ut! :)

#2 - - VERONICA - modeblogg:

Gud så snygg! :) Riktigt snygg, perfekt helt enkelt! Kramar

#3 - - Anna:

så fin den är!

#4 - - annette:

den får bli min när du har tröttnat på den ;)

#5 - - Fani:

Oh lala!

#6 - - Emelie Ørtegren:

sicken mysig

Svar: Eller hur! Den är lika mysig med :)
Lisette Kepp

#7 - - Felicia Karlström:

Sv: Håller verkligen med dig :) Måste skaffa en blå skjorta jag med.

Oh älskar den där jackan! Så himla fin, vore kul att se en outfit bild när du har på dig den. Kram!

Svar: Det kommer! ;)
Lisette Kepp

#8 - - Rebecka:

Jätte snygg, köpte en liknande själv idag ♥

Svar: hoppas du kommer trivs i den :)
Lisette Kepp

#9 - - EMELIECATRINE:

Så snygg!

Men va, nu hänger jag inte med här. Vadå o-artig?!

Svar: oartig över att jag inte svarat äldre inlägg :)...tror jag att jag menade. :p
Lisette Kepp

#10 - - JUNITJEJ:

Så underbar!

#11 - - Sanna Preifelt:

Gud så fin den var :) ❤

Svar: tack! älskar den.
Lisette Kepp

#12 - - Liborius:

fin!

#13 - - Felicia Karlström:

Svar: Tack snälla =)

Kram på dig!