Julen kom och gick...

Hej hopp!
 
Nu är nästan all julstök över. Det är så ledamt tycker jag. Man förbereeder sig en hel månad med julmys sen går det snabbt med dagarna under julen. Det har dock varit väldigt lugnt och härligt. Jag blev tyvärr sjuk ett par dagar men känner att jag är tillbaka igen lite nätt. Man vill må bra och känna sig frisk men allt kommer när man vilar sin kropp lite.
 
Julen var i alla fall perfekt. Det var god mat, jag blev nöjd med alla klappar jag fått och givit, min guddotter vart det full rulle på och natten var ung för oss alla. Mysigt att bara va familjen, som vi nästan alltid är. Jag trivs bäst när vi inte är för många. Även om jag kan fantisera om en julafton med alla vänner, barn, djur osv. jag fick dock chans att lämna av julklappar på julaftonsmorgon till några vänner. Jag fick den stora julkramen och julgröt, haha. Så mysigt så!
 
Hoppas ni haft en fin och mysig julafton/juldagar!
 
 
#1 - - MATILDAS:

Gud vad söt hund :)