Att vakna upp..

De senaste dagarna har varit väldigt konstiga. Just nu känns det som min kropp vaknar lite och inser vad som gör mig lycklig och inte lycklig. är det så bara för det är ett nytt år som knackar på dörren? Jag har ingen aning, det är väldigt obehagligt men kanske det är såhär det känns när man vaknar upp och börjar inse saker. Vi får se hur det går.
 
 Har idag bara gått runt i nattkläder och haft det riktigt skönt. Har slängt på smink nu och ska snart i lugn och ro välja kläder. Det är ingen stressig dag för mig minsann. Skönt med lite frisk luft...ute i REAN! Kanske hittar  någon inredning i rean. Förmodligen bara skit. Eller bra skit. Hoppas ni har en fin dag!
 
 
 
 
 
 
#1 - - annette:

FIna lilla dotter <3 hoppas 2015 har mycket roligheter för dig!! LOVE!

#2 - - Fani:

Jag förstår känslan. Känner ungefär likadant nämligen. Men det känns skönt på något sätt. När man inser vissa saker och ting. Saker man vill undvika och saker man vill jobba för ska bli bättre.
Hoppas du hittade någon bra skit sen då ;) Och jättefina bilder på dej verkligen! Dina ögon alltså, wow.
Kram!