Bjuder på lite oldies.

 

Det var ett tag sedan jag blogga. Det går upp och ner och speciellt när man bara haft lägenheten i fokus. Det kommer bilder på det. Det är inte lätt när man vill göra så mycket på en och samma gång, samt vänta in våren som verkar vara lika seg som jag när jag skulle komma ut från mammas mage. Ska man behöva suga ut våren med en sugklocka!? Nä, men ni förstår..jobbig vänta alltså. Själv vankas det så mycket just nu. Jag ska snart till Paris, förmodlingen en resa till london om man hinner det, min lillasyster tar studenten, jag får äran att följa med henne till hennes bal...Ja, det är en del att planera in. Har lite mer än så, men det är hemligt! Det är att göra och jag klagar inte...än!
#1 - - anna:

låter som massa roliga saker i alla fall :)

#2 - - angelica:

men åh, älskar tshirten på dessa bilder!

#3 - - Fani:

Alltså den där tröjan och den där klockan... :D!

#4 - - Isadora:

Snyggt! :)