höst-smycket.

Så, lite börjar man komma tillbaka med det mesta. Hösten är här och det känns i luften. Har så många olika preparat nu när hösten och vintern kommer. Man känner det på kinderna och läpparna, så det blir att ta fram rätt kräm till allt man ska smörja in. Lika bra att göra det när man ska ta fram halsdukar osv.
 
Jag är väldigt yr på dagarna måste jag säga. Ena dagen känns det som fredag men det är måndag och idag känns det som måndag men det är snart fredag och min lediga helg. Jippi! jag har inget planerat och det känns som vanligt ganska konstigt. Känner jag mig rätt så kommer jag ha något planerat.
 
I helgen plocka jag fram ett av mina favorit halsband jag har under hösten. Det gör sig snyggast till hösten tycker jag. Jag älskar det och det är så roligt att ha till någon enkel baströja. Tror det kommer från H&M men är inte säker. för mycket smycken att hålla reda på, eller vad säger ni? Jag är den som har sommar smycken och vintersmycken. Jag kan knappast vara den enda?!
 
 
 
 
#1 - - EMELIECATRINE:

Ja, jag ÄLSKAR dom! Så fina och så fina att ha tillsammans sådär när det är olika mönster =) kul att du gillar asos, läste inlägget nedan...jag jar typ aldrig varit inne där, kanske får ta mig en titt.

#2 - - liborius:

fint!!

#3 - - Fani:

åh så fint halsband :)

#4 - - Malin Aurora:

Så fint halsband!

#5 - - Rebecka:

Åh vilket fint halsband!

Svar: tack så mycket!
Lisette Kepp