asos

asos.com är min nya favorit sida! Eller nej, förlåt. Det är min enda och absoluta favorit sida jag älskar att spana in pluse size kläder på. Här pratar vi om färg, bra passform, mönster och glädje i ett enda plagg. Det är absolut inte så grådassigt som tex h&m, lindex och kapphal, som just har större storlekar. Dessa avdelningar i de butiker är inte stora, dom har ett litet hörn för sig själv och där finns lite sortiment att välja på. Färgen är oftast grå, svart och mörka färger och då är det både under sommaren och vinter. Ibland kan det sticka ut färg men då är det oftast i något som liknar tält.
 
På asos.com finns allt jag letar efter. Jag känner mig alltid fin i dessa kläder. Och det är också underbart att det finns smycken som är gjorda för dom med lite grövre fingrar/armar/hals. Det är så bra. Nu känns detta som ett sponsrat inlägg helt plötlsigt, men det är det inte. Gå in och kolla. Där finns för alla storlekar. Då menar jag alla.
 
Du kan se priserna i svenska kronor och du betalar med visa. Säker betalning. Beställningen kommer efter två veckor om du inte tar expressleverans såklart.
 
 
 
 
#1 - - Liborius:

Nice:) jag har aldrig köpt något från asos faktiskt!

Svar: Tycker du ska prova, om du såklart hitta något.
Lisette Kepp

#2 - - Jennifer:

Jag ÄLSKAR det. Helt underbart att få se lite kurvor, rumpa och midja på tjejerna och inte en levande barbiedocka. Och framför allt så ser tjejerna hälsosamma ut och strålar! Jag älskar Asos för detta!

Svar: Eller hur! Jag håller helt och hållit med dig. Det är så roligt att titta på dessa kläder också dels för tjejerna. H&M har också kurviga tjejer men det är kläderna som gör dom så ledsna tycker jag. Därför älskar jag asos för dess utstrålning. Man får känslan "Jag kan fan bära allt!"
Lisette Kepp