sommartiden har lämnat, såklart.

ja, som alla andra skriver så har sommaren verkligen lämnat oss för ett bra tag sedan. kan ändå känna en viss värme i luften och det gillar jag. Hösten är för underbar alltså. Jag gillar den. Jag tycker om att ta på mig kläder, så därför är hösten alltid välkommen. Vintern likså när den har sina försiktiga dagar med oss. Ibland kan den vara grym på alla sätt och vis.
 
Gick igenom lite bilder på sommaren som varit. Gick förbi en bild på min hårfärg. Oj! Den färgen har jag verkligen burit upp alltså. Jag kan på nått sätt känna en liten saknad efter den för alla var verkligen chockad över den färgen, jag själv tyckte inte det var världens grej, men nu när jag ser i efterhand så gapar jag nästan. Jo, men om man inte skulle överväga dne färgen när man väl vill bli lite mörkare av något slag, kanske. ja vi får se, nu går mitt hår bara mot ljusare tider, trots höst!
 
 
#1 - - Elin:

Sv; Eller hur! :)

#2 - - Sofie:

Vilken härlig bild!

#3 - - Jennifer:

sv: men åh tack snälla fina fina duuuu!! Och jag håller med, hösten är underbar!