Sjuk...av kärlek.

Åh! Jag är nästan helt frisk. Jag känner mig frisk men ändå inte. Det är min rörst som gör mig så jag känne rmig sjukare än sjukast. Jag låter lite som en man. Börja dock jobba idag och det kändes okej.  Jag har blivit grymt uppassad av Christoffer. Han har varit på jobb, sne har han sprungit direkt hem till mig och gjort allt jag sagt till honom att göra. Nä, kanske inte så. men han har läst mina tankar och med det menar jag med att han känner mig för jäkla bra.
 
Och idag när han gick upp 05.30 för att gå till jobb så vakna jag, men jag låtsassov när han lade sig intill mg (som han alltid gör) och pussar mig hejdå. Ibland pussar han mig tills jag vaknar. Men idag låtsassov jag. jag var ledsen. för jag visste, när han sätter foten utanför dörren så kommer vi inte ses på ett par dagar. Nu är jag inte sjuk och då är vi inte lika tillgängliga för varandra. Vi har bara fullständig tid för varandra om någon av oss är sjuka. Det är sinnes...sjukt! Sinnes! Annars es vi, men har så mycket annat att göra. Jag säger då det. och när jag då lämna lägenheten idag så gjorde det ont i bröstet lite. Jag snörvla lite och hosta ut lite bakterier, sen gick jag till bussen för att åka till jobb....jag var väldigt ledsen.
 
Konstigt hur man kan må så dåligt men samtidigt så bra när någon tar hand om en. Ja, jag kan inget mer än att säga att du har hela mitt hjärta, Christoffer. Krossa det gärna, men du kommer också vara den enda. Men jag kommer njuta till fullo i mitt liv och önska att det aldrig kommer hända.... kommer älska ihjäl dig.
 
Bilder från ett annat tillfälle.
 
 
#1 - - angelica:

åh älskar skorna!