lördag.

 
 
Det har varit ett par riktigt konstiga dagar med vädret, men det äör typiskt höst. Jag kommer förberred med en stor och tjock halsduk som jag bara älskar. Man har inte för mycket av bas dvs svart. Jag hitta en underbar halsduk på lindex för 149 kr. En välbehövlig sådan. Bjuder på lite bilder från instagram. Första bilden är från idag. Den obligatoriska höstbilden: skor med löv. Den i mitten är jag med en del av min nya halsduk och den sista är min underbara cykel. Jag kallar den för "Blå faran". Jag hoppas jag får behålla den länge. Bästa cyklen jag någonsin haft. Men här i Malmö vet man aldrig om man får behålla sin cykel eller inte. Överasskning varje gång man vaknar "är min cykel kvar".
 
trevlig fortsatt helg på er.
#1 - - Fani:

nice höstpics :) hoppas du får fortsätta din blå fara då ;)

#2 - - liborius:

fina bilder:)

#3 - - Jennifer:

mysbilder :)

#4 - - EMELIECATRINE:

Tack goding, söt du är!