Sova, prata och titta tv. Var för sig.

Kom över denna på Carolina Gynnings sida. Hon har köpt ett nytt bord. Soffbord, soffa, bord.. vad man nu vill ha det till. Jag älskar i alla fall den här kombon. Jag skulle defenitivt kunna tänka mig något liknande den dagen då jag flyttar. Det är ett bord som förhindrar så mycket som tex mat. Man kommer inte dyka fram maten vid tv.n eller så. Det var något jag älskade när jag bodde med christoffer. Han var tålig med mig. När vi åt mat satt vi alltid vid bordet och inte framför tv.n. Och i sängkammaren så fanns där heller ingen tv. Visst är det bekvämt och skönt att äta vid tv och titta tv i sovrummet. Jag älskar det, dock så gillar jag inte det efteråt. Jag får alltid en meningslös känsla efteråt. Vid middagsbordet ska det pratas och i sovrummet ska det sovas.
 
#1 - - Wysteriia:

Jag vill inte heller ha tv i sovrummet..som tur är så vill Stefan ha det jättetyst när han ska sova så om vi flyttar ihop är det nog ingen chans att en tv kommer in ;)

När jag sover ensam kan jag dock utan problem somna till en film på min laptop..haha :)

Svar: haha och det är tur att man kan matcha det så, men jovisst jag har också min laptop i min säng då jag känner för det eller kan inte sova. Då tar jag fram den. Har en liten tv som står här hemma och bara väntar på att användas, men ikke haha.
Lisette Kepp

#2 - - Tess:

Riktigt snyggt! :) Kram