Detaljerna gör det ibland.

Under midsommardagen så fick blomkransen fortfarande hänga med i håret. Jag klädde mig i vitt och i sig är ganska tråkigt bara det, men om man blandar allt möjligt till så får man en kombo jag verkligen älskar. Så i lördags fick detaljerna göra min outfit.
 
Förutom hårproblem (lång story) och mobilproblem (spräckte min mobil = extra utgifter) så är väl allt ganska fint. Man ska jobba undan lite nu sen inom kort så går man på semester. Att ha något att se framemot, det älskar jag.
 
 
 
#1 - - Miranda:

Snygg outfit !

Svar: Tusen tack :)
Lisette Kepp

#2 - - jennifer:

åh vad snyggt Lisette! ÄLSKAR michael kors väskan så galet fin! :)

Svar: Tack så mycket, Jennifer! Tro mig, det är den bästa väskan någonsin! :) Älskar den så.
Lisette Kepp

#3 - - Fani:

jättefina detaljer :) känns inte helt dumt att äga en michael kors väska kan jag tänka mej ;)

Svar: haha nej det gör faktiskt inte det. vill ha en till nu bara för det.
Lisette Kepp

#4 - - Isadora:

Superfint!