Partaj i mina väskor

Man kan aldrig få för mycket av väskor. I alla fall inte jag. Och nu har jag lite att välja på när det kommer till clutches. Lite av samma sort om du frågar mig, men det gör inget. Den ena är inte lik den andra så det finns så mycket nytt man kan hitta på med dem. Jag älskar den här sortens väskor och jag minns att jag köpte min första från gina tricot faktiskt. Den var beige/grå i fake ormskin. Den har hängt med mig i två år där ute på dansgolvet. Jag älska den. Fast den blir sliten som altl annat och därför skaffa jag den några vänner. Nu känner jag att jag kommer få problem när jag ska ut nästa gång. Vilken ska man ta?! Innan hade jag bara en favorit och då var valet ganska enkelt och smidigt. Jag kommer förmodligen ha alla runt mig nästa gång kvällen bjuder på kalas.
 
 
#1 - - Wysteriia:

Fina alla tre :)

#2 - - Junitjej:

Underbara!