Jeans, byxor och färg.

Jag är för trött för att skriva egentligen men känner för att skjuta iväg ett inlägg här.
 
Har varit och handlat byxor idag. Kändes som det faktiskt behövdes. slippa tänka på det när hösten kommer. helt vanliga jeans och sen ett par svarta. Det är mina standard byxor alltså. jag funderar skarpt på att köpa ett par byxor i färg denna hösten. Typ plommomlila eller vinröda. Det är snyggt som attan. Nåja, min lilla sago stund med byxorna tog slut ganska fort, eftersom jag glömde påsen med innehållet av byxorna, på ginatricot (hoppas jag), så imorgon när jag vaknar måste jag rusa dit direkt, eller ja, först ringa men jag planerar att dom är kvar. Att bli av med byxor för 700kr är inget som lockar för tillfället. Nååååja!
 
Nu ska jag ta och äta lite sen blir det bannemig sängen för min del. Kanske en film. Snart helg också! Ska bara jobba tre dagar sen är det BIG SLAP här i malmö. Jag längtar!
 
 
Och jag fullkomligt älskar detta lack från mavala. "Nice" heter det. Det har en orange/röd ton i sig.
 
 
 
 
#1 - - jennifer:

löööve it!