Detaljer på mitt toalettbord

Vilka varma dagar vi har just nu. Det gillas. Jag har jobbat alla dessa varma dagar men det gör inget, det kommer dagar då jag kommer få ledigt under sådana dagar med. Jag hoppas verkligen det blir fint väder imorgon med, då är jag nämligen ledig. Ska såfall ta och lägga mig i trädgården lite och bara ta det lugnt. Bra start på dagen tycker jag. Hoppas ni njuter av er semester, för en del av er har väl det nu och att solen är med er överallt.
 
Här bjuder jag på lite detaljer från mitt stora toalettbord, eller spegelbyrå som jag kallar det för. Det har verkligen blivit en plats är jag samlar minnen och mina parfymer. Varje sak ni ser på bilden har något värdefullt med sig. Underbart att stå och göra sig ordning till alla dessa minnen.
 
 
#1 - - Fani:

har också den parfymen, så god ju! :) och gillar det blommiga hårdiademet. vill också haffa ett!

#2 - - Jennifer:

underbara bilder! :)

Svar: tack ska du ha! :)
Lisette Kepp

#3 - - liborius:

fint! sv. jag har gjort min hängare själv:)

Vill inte vara jobbig men betyder så otroligt mycket om du la en röst på min Håkanbild (nliborius) innan midnatt här: http://vagabond.com/Wayoutwest/#home
puss fina:*

Svar: Självklart gör jag det! :)
Lisette Kepp