Städat och fint.

Har nu semester från jobb lite. Ni kan inte ana hur skönt det är. Jag njuter till fullo. Det har blivit lite städning av gardroben här hemma. Har fått rensa ut lite och fått hänga allt på plats. Längtar tills jag har en stor gardrobe som är fin och synlig. Skorna fick sin egna lilla plats med, samt småväskor och allt annat. Det känns bra att titta in och hitta det man vill ha, direkt!
 
Ska ta och göra några smörgåsar nu, sen blir det fortsättning på min läsning. Fått låna boken av min bästa kompis Emma..ni vet porr-boken "femtio nyanser av honom" ? - Den är brutal. Som Emma själv beskrev den så vill man sluta läsa men ändå fortsätta. Knepig bok, men frukstansvärt bra. En del säger att det ska bli film av denna bok. Jag skrattar lite. Blir det då bara porr av denna filmen? Hård...porr? Porr som inte kan sändas pga att den är för hård? Ja jag vet inte. Hoppas detta ryktet inte stämmer.
 
#1 - - Amanda:

så snyggt!