Silver och guld.

Har plockat ut de flesta av mina ringar som jag använder mest just nu. Jag har fastnat mycket för guld vilket syns. Jag älskar både silver och guld i ringar. Stora som små. Ett tips till er: Ta och måla era ringar i genomskinligt lack. Det gör så dom håller längre och att dom inte färgar av sig. En del har redan hunnit färga av sig lite, men med lacket på så har det stannat upp. Se till att måla hela ringen och inte enbart insidan.
 
Hittar ni någon ring ni tycker om?
 
 
 
#1 - - Fani:

gillade den längst till vänster på första bilden och den andra från vänster på sista bilden! :) kul med massa fina ringar ju. har också hunnit samla på mej en del 8) är dock rätt dålig på att använda dem, måste bättra mej på det!

Svar: jag var också dålig förr men sen fick man smak för det och nu kan jag knappt slta använda. jag blir sur om jag inte kan matcha :P
Lisette Kepp

#2 - - jennifer:

ohhhh fina grejer :)

Svar: visst är det :)
Lisette Kepp

#3 - - EMELIECATRINE:

Älskar din ring, nr 2 i silver. Jättefin!

Svar: ja det är en jätte populär ring här hemma. älskar den :D
Lisette Kepp

#4 - - Frey:

Åh, så mycket fint.

Jag har en ring, som jag fick i ikke-konfirmationspresent av min mormor. Den är är bred och med en oval lila sten. Min morfar köpte den till min mormor på sextiotalet innan de förlovade sig, och eftersom jag aldrig hann träffa min morfar så betyder den ringen otroligt mycket för mig.

Och så är den vacker, och det är ju såklart ett plus.

Svar: Ringen låter helt makalös fin! Sådana ringar vill jag ha. Eller i alla fall en som betyder något för en. Min mormor har en ring på sitt finger. Har alltid pilat på den sen jag var liten. Den har en cerise sten och själva ringen är i silver. Hennes förlovningsring. Gillar den för den är så unik. Det ska finnas historia i smycken. :) Men jag måste fråga, vad menas med ikke-konfirmationspresent?
Lisette Kepp