ALL THAT STUFF

 
Här var det lite nytt i gardroben. Kändes rätt skönt att man har fått handla mycket bas grejer. jag gör det sällan, och det kan bli ganska trist. Jag har som ni vet, fastnat i t-shirt världen. Fick med mig två stycken till från gina. De har helt okej t-shirtar där och de är inte dyra alls. Dock så är väl inte kvaliten den bästa, men för passformen så är de dem bästa för tillfället. Det som jag är mest nöjd med är faktiskt skorna. Jag har gått och klämt på dom sålänge. Och dom är underbara på. Lätta att gå i och jag blir nog 185 lång. Jag är nöjd.
#1 - - DAISY :

Men åh tack tack! Gud vad kul att du också tycker det :)

- Underbara klackar!

Svar: Tack så mycket. Är glad för jag hitta din blogg. Så mycket inspo.
Lisette Kepp

#2 - - Amanda:

ååå så snygga grejer skorna! ge mig!

Svar: Önska jag kunde dela med mig av dom. Du hittar dom på dinsko eller skopunkten. :)
Lisette Kepp

#3 - - Meg:

åh vilka grymma skor!

Svar: Visst är de? jag är så glad för dom. Tack!
Lisette Kepp

#4 - - Wysteriia:

Grymt fina skor :D

Svar: Tack så mycket! visst är dom? Kan inte sluta titta på dom!
Lisette Kepp

#5 - - Victoria Rihm :

nice

Svar: tack. :)
Lisette Kepp

#6 - - Fani:

den vita spettsiga saken ser fin ut och jag älskar skorna!

Svar: Det är en topp, ska ta en bättre bild på den sedan :)
Lisette Kepp