Jag låter öronen sköta glittret.

Hoppas alla mår bra. Ett tag sen jag skrev. Jag får göra en update lite då och då, så om den ska vara bestämt i tid så tror jag det blir bättre så. Inte bra att försvinna sådär bara i några dagar. Dock har jag alltid något att göra, som vanligt. Hoppas helgen var bra för er och att denna helgen kommer bli super. Själv blev det shopping med Emma. Där slutar det alltid med Vin och jag kan väl säga att jag fick mig en stadig och ordentlig fylla. stackars mig..eller stackars emma? Haha. Jag minns att jag fick åka hem med foppa tofflor i alla fall. Så jag kan väl stryka det från min lista "Att synas offentligt med foppa tofflor".
 
Ska snart sova. Ska bara slänga in bilder på mina favoriter på öronen just nu. Älskar dessa två typer av öronhänge. De med krimskrams är från HM och de andra är från bikbok. De från bikbok funkar till allt och det är det jag gillar. De andra funkar också till allt men då kan jag anse att man enbart ska ha dom och inget annat. Dom snor så mycket uppmärksamhet.
 
#1 - - DAISY :

De var supergoda! Det bästa är att de är söta men inte innehåller något onyttigt socker utan bara får sin söthet från bananen!

- Jättefina örhängen!! Det är så snyggt med stora och maffiga :)

#2 - - Jenny:

Så tjusiga!

#3 - - Fani:

grymt fina örhängen :) det kan man inte äga för många utav! 8)

#4 - - Ida:

Vilka snygga örhängen!

#5 - - EMELIECATRINE:

Gud så fina!

Svar: Tack så mycket :)
Lisette Kepp