Julen är över, nyår återstår.

Jag lyser med min frånvaro här. Det har varit jul och sen har man jobbat. Hoppas alla har haft en fin och lugn jul. Det hade jag. Det blev många klappar. Väldigt många och fina klappar! Blir alltid lika chockad över att jag får så fina och så många. Man önskar sällan sig något. Ändå får jag allt jag vill ha. Det är väl så när människorna runt sin omgivning känner en.
 
Här är ett litet lack från Micheal Kors. Jag fick det från Christoffer i julklapp. Frukstansvärt fint är det på. Och det är extremt hållbart. Love it! Dock är det nyår imorgon och det åker av, så en bild på lacket PÅ får ni nästa gång. Imorgon ska jag försöka mig på lite kaviar naglar. Jag är så sen med det, men jag hinner göra trenden innan årets slut, haha.
 
 
#1 - - annsoh:

Hej nu är dagens blogg avslutad! kicka in i bloggen och se fall det var du som vann! om inte anmäl dig då igen :) http://annsoh.blogg.se/2013/december/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-7.html#comment

#2 - - Tes Hinar:

Själva flaskan är ju så snygg i sig att man kan nästan kan använda det som en inredningsdetalj!

Svar: Ja, jag har faktiskt den framme :)
Lisette Kepp

#3 - - Evelina:

supersnyggt! röd är nog min favoritfärg när det gäller nagellack!

Svar: Ja men det är samma här, så det var skönt att få den i röd färg. :p
Lisette Kepp

#4 - - angelica:

sv: åh! mamma hade hittat det i någon liten butik så de verkar vara där man får leta! :)

Svar: Hm, får prova på de sättet istället. Kollat alla stora butiker, men där tar de alltid slut så snabbt :)
Lisette Kepp

#5 - - Fani:

Fin färg :) Drar tankarna till sommaren lite och det är ju inte helt fel!