all i want is you

Givetvis fanns det en annledning att jag plocka bort lite kläder igår, men om jag fick välja så skulle jag helst låta bli för jag tycker det är så trist att lägga undan. Fast man måste ha plats för den nya tidens kläder. Fick jag bestämma sklle hela rummet vara fyllt med mina kläder. hade kunnat sova på dom! Jag gillar inte att rensa kläder med. Avskämta ut paket. Allting var så fint och satt som en smäck med. Fick en jacka med, ska visa senare..den är så fin så jag vill älska med den! Höhö.
 
Det jag fick var hem var mest bas med lite grönt och senapsgul. jag slängde in lite spets med. Jag passa på att handla hem två kragar med. Ska bli kul att prova kragarna. Jag kommer visa upp tröjorna bättre senare. idag blir det lite småjobb, därefter hem direkt till Nina. Dricka lite smådrinkar och sedan ut. Ska prova lite kläder och se vad man kan ha på sig. Trevlig kväll!
 
 
#1 - - anna:

det ser riktigt fint ut! hoppas ni får det kul ikväll :)

svar: ah, såg det! roligt att du också twittrar:)

#2 - - emmy:

sv; Usch, typiskt fotbollshuliganer! Gissar på att det är sådär det är i de flesta städerna, dessvärre..

Svar: ja tyvärr, det är inte roligt.
Lisette Kepp