Nytt lack!

har fått två nya lack till min lack samling. Visar ett här sålänge som jag var lite sugen på att testa direkt. Jag var på jakt efter vinröd färg men det är väldigt svårt att hitta. Detta är det närmsta jag kan komma. egentligen vill jag inte det ska vara så glansigt, det retar mig lite...kanske köper jag något mattande lack som man kan ha över. Det kostar sin "lilla" peng bara. Nåja, färgen duger såhär sålänge. jag gick in med inställningen att jag kunde se ut som en kärring i efterhand. för faktiskt så fick jag lite kärring-feeling över det när jag var klar. Kanske beror på att min lärare i lågstadiet alltid gick med långa naglar och vinröda naglar. Tjoflöjt! Psyiska men....
 
 
 
#1 - - EMELIECATRINE:

Åh, tack gumman! Jag blev faktiskt nöjd över min utklädnad =) Vilket fint nagellack du har kirrat.

#2 - - jennifer:

Sååå himla fint!

Svar: tack ska du ha :*
Lisette Kepp