vårens första dag och jag vill vara med, jag vill vara så med.

Middagsteet är uppdruckit, vårsolen tittar fram och jag känner väl att jag har ett piggt "jag" idag. Kan springa till månen och tillbaka. Imorgon ska jag dra fram alla mina kuponger jag har fått från H&M och gå ut och handla. Det vill säga om jag hittar något. Sen ska jag hämta ut min dopklänning. Jag sa det till sara häromdagen vad för slags dopklänning jag skulle kunna tänka mig och hon bara titta på mig "dopklänning? vad fan ska du med det till?"...ah! så dum man är. Wilma har dopklänning! Jag menar givetvis en klänning inför dopet! Det är snart. Längtar så.


Dagens låt får faktiskt bli Laleh - vårens första dag
#1 - - Siri - My Fashion View.:

sv: Hihi eller hur - gulligaste! Och tack raring!

#2 - - jennifer:

myyyyysigt värre :)

#3 - - Sophie:

Sv: Oh, så duktig du är :-D Vad är din hemlighet? ;)