Planering

Känns som man inte finner ro till något just nu. Man har planer till höger och vänster. Fast jag klagar inte, tvärtom: jag älskar det! En Lisette som har mycket att göra är en glad Lisette.

Snart dags för dopet. Har hittat en klänning men jag skulle behöva en åsikt om den. Givetvis köper jag alltid kläder som jag tycker om och skiter i andras åsikt, men nu är detta en klänning... Det var inte igår jag bar en klänning. Typiskt mig också och gå och tänka "äsch köper en snygg top att ha på och använder coola smycken" hur tråkigt?! Imorgon ska jag i alla fall testa den och Sara kommer vara den som bedömer den på!

Har åkt på lite halsgrej med... Aj aj säger jag bara. Sjukt tråkigt! Jag hoppas på att det ska bli bättre. Kommer bli så ledsen om det blir värre och jag inte kan hålla min älskade Wilma på dopet!

Och på toppen av allt så är det snart premiär för allsvenskan! Jag längtar! Hoppas på fotbollsväder. Det är nu på måndag, tills dess kommer det inte hända så mycket här. Jag har ett liv som är i fullfart just nu. Love!

Snygg frissa va?! Jag har planer på att korta det men ni som känner mig vet om att kag är allt för feg! Hoppa från höghus och simma med hajar... De kan jag! Men att klippa kort? Baaah, aldrig!