Godishänder



Imorgon är det jobb. Får jag höra ett hallelulja-momento från er alla?!
heha, känns riktigt skönt. Jag fer det tog några timmar, sen är det som man aldrig varit sjuk. Det är alltid så. idag har jag i alla fall skrubbat bort allt som har med "sjuk" att göra. Jag tog mitt hår med...och NÄ! jag har inte duschat det sen torsdags, för mer än en vecka sedan. Mitt hår lukta faktiskt väldigt gott ändå, och det var riktigt fint. Jag fick till världens snyggaste frisyr innan jag gick in i duschen, det formar sig så lätt. Nu är det lent och fint igen.

Var en stund på apoteket innan
idag. Handla hem lite behövliga grejer och så och så ser jag då denna handkrämen som står där och bara tittar på mig. Jag ser bara "köp mig". Sist jag handla handkräm var på ullared för mer än ett år sedan. Jag handla typ..den största flaskan med handkräm som finns. Den är inte slut än. Gör inte om det där misstaget igen ska jag säga, jag kan spy på doften idag. Nu har jag en ny! Finally! och doften? Den är gottis. Har lust att äta upp mina händer.
#1 - - EMELIECATRINE:

Tack Lisette! =)

#2 - - JENNY:

Har haft fiberwig förut för många år sen, och fransarna blir suuuuperlånga, men rätt så tunna, så jag brukar alltid kleta på annan maskara ovanpå ;)