CLUB

Det har verkligen varit en bra start på dagen får jag säga. Dagens börja med att man skulle ta sig en liten fikastund med Emma och hennes andra halva, Alex! Idag visa hon allt magen..om magen kunde snacka så hade den sagt "hej tant lisette...det är jag, Börje!". Mohaha ;)

Vi var och åt en enormt god lunch på Spot, som ligger vid hansa. Så otroligt gott och gräddigt det var. Jag beställde det enklaste egentligen, en club S! Men oj oj vad god den var. jag är fortfarande mätt efter den...och den där semlan jag tryckte i mig fem min senare. Jobbet gick cokså bra för den delen. Det kändes som en liten befrielse att komma ut idag. helt underbart!


helt underbar! Nästa gång ska jag prova på deras pizza. Vedungsbakad pizza. Det lukta så underbart när man kom in där. inte den där typiska pizzadoften...
#1 - - annette:

Ojjj vilken macka!!! dit måste du bjuda din gamla mor på en gång när vi är ute och gör stan osäker :))