Palme & lotion.

Sådärja, då har julstämningen försvunnit lite. Det är ganska så typiskt mig. Efter julafton så finns det inte mer med julen för min del. Hade jag inte jobbat dagen efter julafton så tror jag nog stämningen hade hållt i sig lite bättre. Nu ser man också sakta men säkert att många börjar redan nu tar ner sitt julpynt. Lite snabbt för min smak men det är väl många som tröttnar snabbt. jag tröttnar sällan på julen, det är bara stämningen som försvinner lite.
 
Jag har idag hunnit med att sortera lite från mina lådor jag har under mitt sminkbord. Man samlar på sig en hel del och till slut gick det knappt att stänga lådorna. jag är expert på att slänga ner grejer mer. Ibland ångrar jag att jag köpte mitt fina sminkbord, älskar det men jisses..lådorna älskar jag inte.
 
Ska strax krypa ner och se andra delen på Palme. Har ni inte sett första delen så gör det nu. Mycket givande och intressant. Ska ta och smörja in mig med mina nya bodybutter jag fick av lillasystern i julklapp. Deb är från H&M och luktar underbart. Jag gillar det söta lilla äpplet med. När buttern är slut så kommer jag förvara små öronhängen där i.
 
 
 
 
 
#1 - - Denice:

Hej! Fin header!

#2 - - Wysteriia:

svar: Jag fick nog allt jag önskade mig och lite till ;)