-

Sitter och är på väg hem. Ska hem och fixa min bikini. Hoppas verkligen den kommer bli som den är i mitt huvud. Snart blir det Grekland, åh vad jag super längtar just nu. Ska bli så himla härligt! Framför allt för att man ska få bada och sola! Inte riktigt haft det nöjet precis. Känner att mitt ansikte är ganska trött på solpuder/bus. Sen ska jag försöka få en stor Använding för kameran. Tror jag snar ska investera i ett objektiv, självklart blir det Marco, har dock lite andra objektiv som Jag är sugen på.

Tills dess bjuder jag på en detalj från insta. Försökte ge mig på det där med lite "konst" på naglar. Blev ett ojämnt kors!

#1 - - jennifer:

åh men tack, vad du är fin!!! :)

Svar: tack ska du haa :)))
Lisette Kepp

#2 - - Wysteriia:

Svar: haha tack ;) Vi kände för att följa temat lite på vår gummibåtsfärd ;)

Svar: Och det gick verkligen hem :D
Lisette Kepp

#3 - - johanna:

älskar klockan!

Svar: Tack, den är en favorit hos mig med :D
Lisette Kepp

#4 - - EMELIECATRINE:

Tror du goding? Jag tror faktiskt också jag skulle passa i det, då jag har mörkare ögonbryn =) Jadu, vi får se vad det blir.. är dö-nervös, haha!

Svar: haha jag förstår dig, det blir man alltid när man ska göra något nytt. Det kommer bli super fint! :)
Lisette Kepp

#5 - - Kajsa:

Så fint armband!

Svar: Tack ska du ha :)
Lisette Kepp

#6 - - Emilia- Foto och Reseblogg:

Åh vad fina detaljer!

Svar: tusen tack :))
Lisette Kepp