Hej banan!

Tränat ikväll och oj var tiden gick snabbt. Crossa lite i tjugo minuter och jag kände mig så pigg och inte alls trött. Höjde tempot lite....ja, sen var jag död.

Handla lite grejs imorgon. Vuxenpoäng! Ska till jägers ganska tidigt. Jag är inte 20 längre: gjorde allt samma dag! Ska handla till fredag. Har kollat upp lite recept som jag tror kan gå hem. Mina flickor är ganska lätta att göra nöjda. Jag får hoppas alla får munorgasm!

Ska sova nu. Får hoppas jag får ha min morgon ifred. Det fick jag inte idag. Stod en pigg katt utanför rummet och skrek "MJAAAAAAAAAAÄÄÄÄÄÄUUUUO". Och tro mig, jag fick nästan tinitus. Släppte in henne i rummet så hon fick bädda ner sig sidan om...ptja, hennes sidan räknas som: bädda på min mage, ligga på min hals, ligga mellan benen och sist men inte minst..trycka upp hennes kattagump i ansiktet på mig. Tycker jag gått och luktat kattlåda hela dagen. Stanken har väl satt sig under näsan... Smulan, dags att börja tvätta dina intima ställen!

På tal om ingenting: Nice shoes huh? Jag är kär. Lite dyra kanske men är jag kär så är jag kär!