Temat!

Jag har bestämt mig för att ha ett tema när jag fyller år, vilket egentligen inte är snart men äöndå snart... ja ni fattar! Jag har alltid beundrat rockabilly och tycker stilen är så underbar på alla sätt och vis. Så runt den 25 november så kommer lägenheten fyllas med underbara firysrer, kläder och röda läppar!

#1 - - Johanna:

Åh, rockabillytjejer är så snygga!

#2 - - Samantha:

Hur coolt tema som helst!

#3 - - Paulina hilding:

åh va roligt med ett tema! bra ide :D

#4 - - mamma:

ja det ser jag verkligen fram emot!! ;*)

#5 - - Sophie:

Oh :-D Riktigt roligt med temafester! Om jag fortfarande får, så kommer jag och Jörgen :-D Älskar att klä ut mig :-D

#6 - - EMELIECATRINE:

Tack sötnos! =)



MEN GUD VILKET KUL TEMA. Älskar Rockabilly, alla är så snygga!! Då får du lägga upp en bild på hur du ska se ut. Och du, ber om ursäkt om designen. Har fått dina bilder men har helt glömt bort att svara. Har din + en annan design att fixa, en har inte haft någon motivation alls senaste tiden. Men ska fixa det, lovar! Stor kram på dig goding

#7 - - Fani:

åh vad roligt :D vill också ha temafest!